Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl


Weszliśmy już w pełni w przedświąteczną marketingową gorączkę. W każdym sklepie znajdziemy świąteczny wystrój, które ma nas wprawić w zakupowy nastrój. Część z nas, tych bardziej zapobiegawczych i dokładnie planujących swój czas, zakupy prezentów ma już za sobą. Akcje typu Black Friday czy Cyber Monday kuszą, żeby prezenty dla najbliższych zakupić już wcześniej dlatego też większość budżetów reklamowych zostaje wydanych właśnie w tym okresie. Warto jednak pamiętać, że jeśli posiadasz sklep stacjonarny to właśnie teraz zaczyna się czas Twoich żniw, który powinieneś wzmocnić reklamą w Internecie!

 

Prawda jest taka – większość z nas odkłada wszystko na ostatnią chwilę!

Dowodem na to są dane z Google Trends:

„Godziny otwarcia” – 2017

„Gdzie kupić” – 2017

„Sklep stacjonarny” – 2017

Dane te pokazują jednoznacznie, że między 17, a 23 grudnia, kiedy dociera do nas, że kurier nie zdąży z dostawą poszukujemy w pocie czoła rozwiązania na zakup wymarzonego prezentu. Jeśli więc swoje produkty sprzedajesz również stacjonarnie to przygotuj się i zaplanuj kampanię w Google Search na ten okres – z pewnością zwróci Ci się to z nawiązką 😊

Nie kończ akcji reklamowej 24 grudnia!

Spójrz na poniższy wykres Google Trends:

Między 24, a 30 grudnia hasło „zwrot towaru” robi największą furorę. Pokazuje to, że ludzie zaraz po Wigilii spieniężają nietrafione prezenty. Spora część tych osób z pewnością będzie poszukiwać w Internecie rzeczy, które tak naprawdę chciały dostać na Święta. To dobry moment dla Ciebie i twoich reklam, żeby zaopiekować się tymi potencjalnymi klientami 😊

 

Nie jest niczym odkrywczym, że okres Świąt Bożego Narodzenia to czas kiedy ludzie chętniej wydają swoje pieniądze. Konkurowanie z dużymi graczami w tym czasie może być niezwykle trudne, aczkolwiek pamiętając o reklamie w Internecie w dniach, które nie wydają się tak oczywiste możecie ugrać całkiem sporo dla swojego biznesu.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

Leave a Reply to brank Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *