Scroll Depth w GTM jako jedna z miar zaangażowania na stronie internetowej cz.2

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Tak, cały czas pamiętam o moim ostatnim wpisie, w którym przyznawałem się do analitycznej porażki. Pamiętam, że obiecałem Wam w przeciągu kilku dni od tamtej publikacji napisać jak rozwiązać kwestię scroll depth mierzonego w Google Analyticsie (GA) i instalowanego przy pomocy Google Tag Managera (GTM). Wspomniane „kilka dni” dość […]

Read more
13 dowodów na to, że macierzyństwo pomoże Ci w pracy

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl W jednym z poradników czytałam porównanie macierzyństwa do pierwszego dnia pracy w NASA bez żadnego przeszkolenia. Pełna zgoda! Ale jak nowicjuszy przystało, szybko zdobywają nowe umiejętności. Czego do tej pory nauczyło mnie rodzicielstwo, co może przydać się w pracy? #zprzymrużeniemoka 1. Testujesz różne metody – w końcu się […]

Read more
Internet Team rośnie w siłę – czekamy na Ciebie!

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Jest co robić… Jak pewnie większość z Was wie, tudzież się przynajmniej domyśla, żadna z osób publikujących na tym blogu nie działa w zawodowej próżni. Nasza codzienna praca związana jest z jedną z działających w Polsce sieci retailowych. Sieć spora więc i zajęć całkiem dużo. Co więcej, z dnia […]

Read more
Scroll Depth w GTM jako jedna z miar zaangażowania na stronie internetowej cz.1

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl W jednym z poprzednich wpisów wspominałem o mojej analitycznej (ale wynikającej również z mojego czystego lenistwa) miłości do Google Tag Managera (GTM). Następnie poświęciłem wpis na krótkie wyjaśnienie czym de facto GTM jest, a dla niewtajemniczonych nakreśliłem różnicę między nim, a Google Analyticsem. Po lekturze tych postów […]

Read more
10 inspirujących blogów podróżniczych

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Urlopy tuż, tuż! Czas najwyższy, żeby zaplanować wymarzony wyjazd. Przedstawiam subiektywne zestawienie blogów, które inspirują do podróży tych małych i dużych! 1. niesmigielska.com Piękne zdjęcia – te pocztówkowe i te z ulicy – pokazują wiele miejsc z perspektywy nieprzeciętnego turysty (choć lepiej tu będzie pasować słowo „podróżnika”). Do […]

Read more
Natalia Marszałek, nowa dusza na pokładzie Internet Team’u

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Część z Was juz pewnie wie, że rozrasta się nam team. Od blisko trzech tygodni nasze szeregi zasila Natalia Marszałek. Cytując Natalię: „Studia zakończyłam z głową pełną pomysłów i inspiracji oraz z marzeniem o założeniu własnej cukierni. Początkiem realizacji tego planu była praca w autorskiej cukierni PJay […]

Read more
Co wie o nas Google?

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Co wie o nas Google? Czyli bliska relacja z gigantem Niech się zgłosi ten, kto uczciwie czyta wszystkie regulaminy, polityki prywatności przed kliknięciem „akceptuję”. A czy zdajemy sobie sprawę na co się dobrowolnie godzimy? Czy wiemy, jak daleko przesunięte są granice naszej prywatności w internecie? Google wie wszystko […]

Read more
Budowanie zespołu – najważniejsze zadanie menedżera – rekrutacja

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Jakiś czas temu wspominałem w jednym z moich wpisów… Mały test: rzuć okiem na swoją listę pracowniczych obowiązków, jeżeli piastujesz stanowisko kierownicze, a na wspomnianej liście nie masz punktu brzmiącego +- „dbanie o interesy powierzonych mi pracowników” spotkaj się ze swoim przełożonym i zmieńcie tę listę. Masz jeden główny […]

Read more
Praca szuka człowieka | grafik designer

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Chcesz dołączyć do naszej wesołej ekipy i nauczyć się tysięcy rzeczy od Damiana? ZAPRASZAMY!!!! Pisz: internetteam@lidl.pl Zakres obowiązków: Projektowanie grafik do kampanii marketingowych w sektorze digital: banerów internetowych newsletterów landing page interaktywnych PDF Wymagania: Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w agencji reklamowej / studiu graficznym na podobnym stanowisku […]

Read more
Persony – czym są i jak je wykorzystać w strategii content marketingowej

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Persony – czym są i jak je wykorzystać w strategii content marketingowej Tworzenie dobrych jakościowo treści z punktu widzenia marki ma przyciągać nowych użytkowników (klientów) lub lojalizować i angażować już obecnych. Jest to bardzo ogólne stwierdzenie – łatwo też powtarzać „Content is the king”, jednak jak sprawić, żeby […]

Read more