Cannes Lions | Imagination Day 9

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Imagination Day to całodzienna konferencja (…) podczas której najwybitniejsi eksperci, niezwykli artyści i twórcy z całego świata dzielą się z publicznością swoim bezcennym doświadczeniem.   Imagination Day to także wieczorny pokaz reklam, nagrodzonych podczas prestiżowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kolejne podsumowanie Cannes Lion za nami. Nie miałem […]

Read more
Jak przekonać klienta do zakupu w sklepie internetowym?

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Rynek zakupów w internecie w Polsce wciąż rośnie. Wpływa na to m.in. zakaz handlu w niedziele, przenoszenie działalności sklepów stacjonarnych do kanałów online, coraz lepsze i bezpieczniejsze formy płatności czy wygodniejsze formy dostawy. Na tle innych europejskich krajów, mechanizmy e-commerce działające w Polsce są bardziej zaawansowane – na […]

Read more
Content Marketing Manager 2018

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl W październiku miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatowej konferencji  dotyczącej content marketingu organizowanej przez Forum Media Polska. Cały dzień szkolenia podzielony był na cztery bloki, prowadzone przez czterech różnych prelegentów. Pierwsza część dotyczyła budowania strategii content marketingowej i mówiła o tym Barbara Stawarz-Garcia. Potem Artur Maciorowski opowiadał o skutecznym […]

Read more
Bo dzielenie się wiedzą jest dobre

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Chcesz wiedzieć, co jest ważne w pracy managera w dziale marketingu dużej marki? Chcesz zainwestować czas w zajęcia dodatkowe? Zapisz się na warsztaty prowadzone przez kadrę managerską Lidl Polska! tak nas z Magdą zareklamowano. Wygląda zacnie. Czytajmy dalej: W grudniu, w Collegium Da Vinci, Lidl będzie dzielił się […]

Read more
Google@Conversions 2018

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Dzięki ogromnemu zaufaniu, jakim obdarzył mnie Mikołaj, miałam przyjemność uczestniczyć w dwudniowych warsztatach Google w Dublinie. Szczerze mówiąc, taki wyjazd polecam każdemu, kto chce się natchnąć atmosferą branży i dowiedzieć, że nie jest sam z najróżniejszymi wyzwaniami w firmie. I przejrzeć dużo faktów, statystyk i case study. Ponieważ […]

Read more
Cannes Lions | Imagination Day 8

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Pełen emocji i rozrywki, prawie dwugodzinny seans najlepszych reklam, nagrodzonych na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes, odbędzie się już 22 listopada. Zapraszamy do sieci kin Mutikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż, Zabrze. Nie wierzysz, że reklamy mogą być lepsze od […]

Read more
Dlaczego i jak oceniać potencjał pracownika

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Podczas ostatniej rekrutacji do naszego działu wspominałem, jak podchodzę do kwestii zatrudniania nowych osób do naszego teamu. Pisałem o tym, co jest dla mnie ważne podczas budowania zespołu, Magda wspominała z kolei o tym, że staramy się walczyć z „umysłem stażysty„. To wszystko w praktyce działa! Buduje się […]

Read more
Jak bardzo temperamentny jesteś?e

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego z jedną osobą rozumiecie się lepiej, a z inną gorzej? Są osoby, które idą do korpokuchni literalnie zrobić sobie kawę, są też takie, które zmierzają tam głównie na pogaduchy. Dlaczego tak jest? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta i jednocześnie bardzo skomplikowana. Słyszeliście […]

Read more
Sharing economy – nowa filozofia życia?

Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl Sharing economy, czyli z j. angielskiego ekonomia współpracy, to idea, która zakłada, że ludzie skłonni są do dzielenia się swoimi zasobami w zamian za inne korzyści. Wyklucza ona w sprzedaży kanał dystrybucji, gdyż zazwyczaj rolę tą odgrywa platforma, na której osoba oferująca i kupująca spotykają się, aby dokonać […]

Read more