Szybka reakcja banku ING – brawo!

Panie Mikołaju,

Dziękujemy za syganał. Sprawdziliśmy ten bankomat – problem nie dotyczy kamery, która jest integralną częścią urządzenia i jest standardowo montowana w celach bezpieczeństwa (monitoring).Jak się okazało nasz podwykonawca niechlujne wyciął w reklamie otwór na obiektyw kamery. Poprawiliśmy już jego estetykę, docelowo zawiesimy nową reklamę. Uczulimy też nasze firmy, aby przywiązywały większą wagę do tego typu instalacji.

pozdrawiam,

Milosz Gromski Specjalista ds. Komunikacji KorporacyjnejBiuro Prasowe

Wczoraj zamieściłem na moim blogu kilka moich przemyśleń na temat bankomatu ING w Poznaniu. O sprawie poinformowałem również centralę banku. Już po chwili logi bloga wskazywały, że został on odwiedzony przez ludzi z banku. Dziś na mojego maila przyszła oficjalna odpowiedź, którą publikuję powyżej.

Nie byłem jeszcze sprawdzić jak wygląda wspomniany bankomat, nie mam jednak podstaw by sądzić, że bank nie zajął się opisywaną sprawą.

Krótko mówiąc – brawo dla banku za szybką reakcję. Bardzo jest mi również miło, że potraktowano moje zgłoszenie poważnie. Plus dla ING

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *