Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl


  • 11 najciekawszych kampanii w 2018 roku według Marketing Dive.
    Jedną z nich jest kampania Adidasa, który udowadnia, że w personalizacji przekazu tak naprawdę nie ma rzeczy niemożliwych. Będąc sponsorem Bostońskiego maratonu postanowili oni stworzyć unikatowe video dla każdego z 30 tysięcy uczestników biegu. Każdy po przekroczeniu linii mety otrzymał na swoją skrzynkę email spersonalizowany plik z ujęciami z trasy, podkładem muzycznym a nawet niewykorzystanymi materiałami. Proste, ale jakże skuteczne. Więcej tutaj.

 

  • Guide to CJO – Yeildify. (ebook)
    Na 20 stronach swojego ebooka Yeildify przekonuje nas, że optymalizacja współczynnika konwersji (CRO) to pieśń przeszłości i obecnie należy wziąć pod uwagę optymalizację ścieżek decyzyjnych klienta (CJO). Taki UX, ale w sprzedaży? Plik do pobrania »

 

  • Rzecz o content marketingu – Business Linkedin.
    Jason Miller określa content marketing dnia dzisiejszego i stara się znaleźć nowe ścieżki, którymi tenże miałby podążać. Jak podaje, w content marktetingu nigdy nie zmieni się jedna rzecz: wartościowy materiał zawsze będzie generować cenne dla nas zaangażowanie i ważne będzie dla nas, aby to mierzyć i optymalizować. Dzięki generowaniu zaangażowania content zawsze będzie częścią strategii marketingowych, a nie jedynie fajnym pomysłem na kampanię, czy trikiem w reklamie. Co według niego ma się jednak zmienić w contencie? Wszystko inne.

 

  • Nieunikniony mariaż sprzedaży i marketingu – Business Linkedin.
    Z kolei Liam Halpin zwraca uwagę na fakt, że bankiem informacji dla sprzedaży jest dziś marketing. W latach 90′ sprzedawcy byli największą bazą informacji o swoich klientach. Musieli ich znać, bo to od tej wiedzy zależał sukces sprzedaży. Ich kontaktami były najczęściej też tak zwane osoby decyzyjne. Kontakty zdobyte i podtrzymywane na przestrzeni lat procentowały w stabilnej i świetnie skrojonej sprzedaży. Dziś trudno jest znaleźć te persony decyzyjne. Dziś ważne są projekty. A my musi się adaptować do zmieniającego się rynku. Więcej tutaj.

 

  • Nowoczesne technologie w służbie customer experience – Acxiom. (ebook)
    Acxiom opowiada o oczekiwaniach dzisiejszych odbiorców i o tym, że dzisiejszy marketing jest oparty na potrzebach ludzi. W jaki sposób je rozpoznać i analizować? Przy pomocy najnowszych technologii i baz danych. Plik do pobrania »

 

  • Jaką drogę przeszło AI, aby stać się dziś czymś więcej, niż robotyką? (infografika) Historię tego marszu znajdziecie tutaj.

 

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *