Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl


Jest co robić…

Jak pewnie większość z Was wie, tudzież się przynajmniej domyśla, żadna z osób publikujących na tym blogu nie działa w zawodowej próżni. Nasza codzienna praca związana jest z jedną z działających w Polsce sieci retailowych.

Sieć spora więc i zajęć całkiem dużo. Co więcej, z dnia na dzień jest ich coraz więcej. Jako dział marketingu w jego digitalowej odnodze, zajmujemy się zdecydowaną większością działań internetowych serwowanych przez naszą organizację.

Nie da się ukryć, że jako branża robimy sporo…

Starcom: Rynek reklamowy w I kwartale 2018 r.
Starcom: Rynek reklamowy w I kwartale 2018 r.

… a dynamika rozwoju naszej działki jest ogromna…

Starcom: Rynek reklamowy w I kwartale 2018 r.
Starcom: Rynek reklamowy w I kwartale 2018 r.

Robimy rzeczy przeróżne…

Starcom: Rynek reklamowy w I kwartale 2018 r.
Starcom: Rynek reklamowy w I kwartale 2018 r.

…i do różnych działań poszukujemy nowych, fajnych ludzi.


Kogo i do czego szukamy?

Specjalista ds. grafiki internetowej

2do’sy – co czynić będziesz:

  • Projektowanie grafik do kampanii marketingowych w sektorze digital:
    • banerów internetowych,
    • newsletterów,
    • landing page,
    • interaktywnych PDF
  • Współpraca z innymi sekcjami działu marketing digital

co umieć należy, kimże być warto:

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy w agencji reklamowej / studiu graficznym na podobnym stanowisku w zakresie digital design
  • Biegła znajomość środowiska MacOS
  • Biegła obsługa programów graficznych : Adobe InDesign, Photoshop, Illustrator
  • Podstawowa wiedza z zakresu HTML, CSS
  • Wyczucie estetyki, umiejętność kompozycji, dbałości o detal, adaptacji projektów na wiele formatów, kreatywność
  • Umiejętność współpracy i komunikacji
  • Mile widziana znajomość programu Adobe Animate
  • portfolio

z kim będę najbliżej działać?

Damian Piwecki


Specjalista ds. marketingu internetowego (content)

2do’sy – co czynić będziesz:

  • Zarządzanie treścią i obsługa CMS
  • Działania związane z obsługą strony internetowej, newslettera oraz aplikacji mobilnej
  • Współtworzenie i realizacja strategii działań online
  • Wyznaczanie krótko- i długoterminowych celów dla prowadzonych działań, analiza prowadzonych kampanii pod kątem wyznaczonych KPI, tworzenie rekomendacji optymalizacyjnych
  • Analiza dostępnych danych (grupy celowe, aktualny rynek, aktywność konkurencji)
  • Działania związane z kampaniami w sieciach reklamowych
  • Codzienna współpraca z zewnętrznymi wykonawcami, dostawcami usług technologii
  • Współpraca z innymi działami (również zagranicznymi) nad prowadzonymi akcjami marketingowymi

co umieć należy, kimże być warto:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: informatyka, marketing)
  • Teoretyczna i praktyczna znajomość technologii internetowych HTML i CSS oraz Google AdWords i Analytics
  • Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Umiejętność komunikacji i współpracy

z kim będę najbliżej działać?

http://mikowhy.pl/redakcja/piotr-kulaga/


Specjalista ds. marketingu internetowego (porównywarki, reklama display)

2do’sy – co czynić będziesz:

  • Udział w tworzeniu strategii PPC (SEM, Afiliacja, Remarketing, Display, RTB)
  • Planowanie, zakup oraz analiza (post-buy) kampanii programmatic w różnych modelach (w tym performance)
  • Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii, przygotowywanie raportów oraz rekomendacji na podstawie analiz działań konkurencji
  • Definiowanie kampanii reklamowych z wykorzystaniem szerokiej gamy formatów (display, native, video i mailing) i narzędzi emisyjnych
  • Analiza działań konkurencji, optymalizacja cen aukcyjnych w porównywarkach cenowych
  • Prowadzenie kampanii w porównywarkach cenowych – zarządzanie budżetem i realizacja planu sprzedaży
  • Zarządzanie rotacją linii komunikacyjnych, feed-a produktów w ramach kampanii

co umieć należy, kimże być warto:

  • Min. 2 lata doświadczenia w realizowaniu kampanii w Google AdWords, (mile widziane DoubleClick)
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online w segmencie retail oraz e-commerce
  • Znajomość HTML, Javascript, Google Tag Manager, Google Merchant Center,
  • Zaawansowana wiedza z zakresu narzędzi analitycznych w digital marketing (Google Analytics)
  • Umiejętność analizy profilu klienta i jego zachowań w kanale online
  • Umiejętność analizy danych liczbowych i bardzo dobra znajomości pakietu MS Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

z kim będę najbliżej działać?

http://mikowhy.pl/redakcja/patryk-pacenko/

http://mikowhy.pl/redakcja/adam-samulak/


Jak to wszystko będzie wyglądać? Kogo, jak, ale przede wszystkim DLACZEGO, zatrudniamy?

  • zanim wyślecie do nas swoje papiery, zapoznajcie się proszę z moim postem, w którym opisałem zasady, które są dla mnie ważne;
  • zwróćcie uwagę jakiego myślenia chcemy oduczać;
  • poszukajcie nas wszystkich na linkedini’e i zobaczcie co publikujemy, co jest dla nas ważne – będzie nam się podczas rekrutacji łatwiej rozmawiało;
  • pamiętajcie, że NIE zatrudniamy żadnych nindż, maestrów, sułtanów i innych przedziwnych ludzików. Chcemy pracować z dobrymi, mądrymi, otwartymi osobami – to jest klucz! Jeżeli tego nie masz, możemy sobie nie wpaść w oko…
  • jednak przede wszyskim chciejcie pracować z nami. Nie koło nas, nie dla kogoś, a pracować z nami!
  • papiery składajcie przez naszą firmową stronę
  • a… jeszcze jedno: rekrutujemy nie dlatego, że ktoś nas zostawił, ale dlatego, że musi być nas więcej 🙂

Materiały:


To co? Do zobaczenia?

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *