Tekst powstał w ramach niewspieranej już inicjatywy internetteam.pl
Jest co robić…
Jak pewnie większość z Was wie, tudzież się przynajmniej domyśla, żadna z osób publikujących na tym blogu nie działa w zawodowej próżni. Nasza codzienna praca związana jest z jedną z działających w Polsce sieci retailowych.
Sieć spora więc i zajęć całkiem dużo. Co więcej, z dnia na dzień jest ich coraz więcej. Jako dział marketingu w jego digitalowej odnodze, zajmujemy się zdecydowaną większością działań internetowych serwowanych przez naszą organizację.
Nie da się ukryć, że jako branża robimy sporo…
… a dynamika rozwoju naszej działki jest ogromna…
Robimy rzeczy przeróżne…
…i do różnych działań poszukujemy nowych, fajnych ludzi.
Kogo i do czego szukamy?
Specjalista ds. grafiki internetowej
2do’sy – co czynić będziesz:
- Projektowanie grafik do kampanii marketingowych w sektorze digital:
- banerów internetowych,
- newsletterów,
- landing page,
- interaktywnych PDF
- Współpraca z innymi sekcjami działu marketing digital
co umieć należy, kimże być warto:
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy w agencji reklamowej / studiu graficznym na podobnym stanowisku w zakresie digital design
- Biegła znajomość środowiska MacOS
- Biegła obsługa programów graficznych : Adobe InDesign, Photoshop, Illustrator
- Podstawowa wiedza z zakresu HTML, CSS
- Wyczucie estetyki, umiejętność kompozycji, dbałości o detal, adaptacji projektów na wiele formatów, kreatywność
- Umiejętność współpracy i komunikacji
- Mile widziana znajomość programu Adobe Animate
- portfolio
z kim będę najbliżej działać?
- z Damianem
Damian Piwecki
Specjalista ds. marketingu internetowego (content)
2do’sy – co czynić będziesz:
- Zarządzanie treścią i obsługa CMS
- Działania związane z obsługą strony internetowej, newslettera oraz aplikacji mobilnej
- Współtworzenie i realizacja strategii działań online
- Wyznaczanie krótko- i długoterminowych celów dla prowadzonych działań, analiza prowadzonych kampanii pod kątem wyznaczonych KPI, tworzenie rekomendacji optymalizacyjnych
- Analiza dostępnych danych (grupy celowe, aktualny rynek, aktywność konkurencji)
- Działania związane z kampaniami w sieciach reklamowych
- Codzienna współpraca z zewnętrznymi wykonawcami, dostawcami usług technologii
- Współpraca z innymi działami (również zagranicznymi) nad prowadzonymi akcjami marketingowymi
co umieć należy, kimże być warto:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: informatyka, marketing)
- Teoretyczna i praktyczna znajomość technologii internetowych HTML i CSS oraz Google AdWords i Analytics
- Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Umiejętność komunikacji i współpracy
z kim będę najbliżej działać?
- z Piotrem
http://mikowhy.pl/redakcja/piotr-kulaga/
Specjalista ds. marketingu internetowego (porównywarki, reklama display)
2do’sy – co czynić będziesz:
- Udział w tworzeniu strategii PPC (SEM, Afiliacja, Remarketing, Display, RTB)
- Planowanie, zakup oraz analiza (post-buy) kampanii programmatic w różnych modelach (w tym performance)
- Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii, przygotowywanie raportów oraz rekomendacji na podstawie analiz działań konkurencji
- Definiowanie kampanii reklamowych z wykorzystaniem szerokiej gamy formatów (display, native, video i mailing) i narzędzi emisyjnych
- Analiza działań konkurencji, optymalizacja cen aukcyjnych w porównywarkach cenowych
- Prowadzenie kampanii w porównywarkach cenowych – zarządzanie budżetem i realizacja planu sprzedaży
- Zarządzanie rotacją linii komunikacyjnych, feed-a produktów w ramach kampanii
co umieć należy, kimże być warto:
- Min. 2 lata doświadczenia w realizowaniu kampanii w Google AdWords, (mile widziane DoubleClick)
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online w segmencie retail oraz e-commerce
- Znajomość HTML, Javascript, Google Tag Manager, Google Merchant Center,
- Zaawansowana wiedza z zakresu narzędzi analitycznych w digital marketing (Google Analytics)
- Umiejętność analizy profilu klienta i jego zachowań w kanale online
- Umiejętność analizy danych liczbowych i bardzo dobra znajomości pakietu MS Excel
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
z kim będę najbliżej działać?
http://mikowhy.pl/redakcja/patryk-pacenko/
http://mikowhy.pl/redakcja/adam-samulak/
Jak to wszystko będzie wyglądać? Kogo, jak, ale przede wszystkim DLACZEGO, zatrudniamy?
- zanim wyślecie do nas swoje papiery, zapoznajcie się proszę z moim postem, w którym opisałem zasady, które są dla mnie ważne;
- zwróćcie uwagę jakiego myślenia chcemy oduczać;
- poszukajcie nas wszystkich na linkedini’e i zobaczcie co publikujemy, co jest dla nas ważne – będzie nam się podczas rekrutacji łatwiej rozmawiało;
- pamiętajcie, że NIE zatrudniamy żadnych nindż, maestrów, sułtanów i innych przedziwnych ludzików. Chcemy pracować z dobrymi, mądrymi, otwartymi osobami – to jest klucz! Jeżeli tego nie masz, możemy sobie nie wpaść w oko…
- jednak przede wszyskim chciejcie pracować z nami. Nie koło nas, nie dla kogoś, a pracować z nami!
- papiery składajcie przez naszą firmową stronę
- a… jeszcze jedno: rekrutujemy nie dlatego, że ktoś nas zostawił, ale dlatego, że musi być nas więcej 🙂
Materiały:
- Marketing przy kawie: “Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił. W I kwartale 2018 r. dynamika najwyższa od 2008 r.“
- Unsplash – Beautiful high quality free images and photos you can download and use for any project
To co? Do zobaczenia?
Leave a comment